Jumaat, 10 Julai 2015

Sekolah Kedua Saya.... SK Ladang Tomanggong, Kinabatangan

Sekolah kedua saya sebagai penjawat awam:
Nama Sekolah: SK Ladang Tomanggong. (masih dalam PPD Kinabatangan)
Status: Pedalaman 3.
Jarak: 2jam 30minit dari bandar Lahad Datu. 3Jam 30minit ke PPD kinabatangan(dari bandar Lahad Datu 30minit Jalan tar.. selebihnya jalan gravel masuk ladang kelapa sawit.) Boleh keluar tiap-tiap minggu ke bandar Lahad Datu
Kemudahan: Tempat tinggal, air, elektrik percuma 24 jam disediakan pihak pengurusan ladang.
komunikasi: celcom, digi. line full. line internet EDGE. sesetengah tempat saja dapat 3G dan H+.
*Ditukarkan kerana berlaku Pengubahsuaian Penempatan (Redeployment)
yang penting tiada sudah laluan sungai, tiada sudah encik buaya.
Syukur Alhamdullillah.

4 ulasan:

Beatrice Bianus berkata...

wahhhh kira untunglah kan zul..dpt p3 tp ada karan pla tu..ada line lg.napa bole dpt p3 ah?haha ada bau2 jeles d situ.

Zulkifly Omar berkata...

hahaha untunglah.. dapat p3 sebab technically karen air semua bukan goverment sediakan.. hehe even tapak sekolah n kuaters bukan goverment. suma hak milik ladang...

Unknown berkata...

Rindu sma sekolah ne..pnh sekolah d cni,last 1995 tahun 3.

Unknown berkata...

Saya ingin membuat penghantaran buku sekolah di sekolah ini blh bagi no giru spbt pada saya..blh hubungi saya 0167435590